Selecteer een pagina
Waarom kiezen klanten specifiek wel of juist niet voor jou?

Waarom kiezen klanten specifiek wel of juist niet voor jou?

In een vijver met ontzettend veel vissen moet je toch wel prachtige schubben hebben om op te vallen tussen al die anderen felgekleurde, spetterstaartende exemplaren. Hoe ga je ervoor zorgen dat precies jij uit die vijver wordt gevist? Met andere woorden: hoe zorg je...
Vertel je verhaal: Verkopen vanuit verbinding

Vertel je verhaal: Verkopen vanuit verbinding

Steeds meer zie je het tij keren in ondernemersland. Waar je eerder niet meedeed als je geen gratis weggever of salesfunnel had, zie je nu dat er steeds meer voor een persoonlijke aanpak wordt gekozen. Mensen kopen immers van mensen! In deze blog vertel ik je hoe...
Blogs maken van een podcast of spraakbericht

Blogs maken van een podcast of spraakbericht

Blogs maken van een podcast of spraakbericht Op vrijdag werk ik altijd bij mijn ouders thuis. Mijn oudste dochter zit bij hen in de buurt op school en terwijl ik wat uurtjes kan werken, houden zij mijn jongste dochter bezig. Laat ik vooropstellen: mijn ouders snappen...
Teksten hergebruiken doe je zo!

Teksten hergebruiken doe je zo!

In een tijd waarin we het al druk genoeg hebben, is het helemaal niet nodig om iedere keer opnieuw het wiel uit te willen vinden. Je hebt wel wat beters te doen. Daarom is het slim om te investeren in een aantal goede teksten die je keer op keer in een nieuw jasje kan...
Ben jij echt online zichtbaar of dénk je dat?

Ben jij echt online zichtbaar of dénk je dat?

‘Ik post bijna iedere dag en maak stories voor mijn bedrijf maar er wordt niet echt gereageerd. Ik denk dat ik er maar mee stop, het kost veel tijd en die zou ik veel liever aan andere zaken besteden’. Herken jij dit gevoel? Dat je veel tijd en moeite...